مناقصه
آگهی مناقصه عمومی و یک مرحلهای همزمان با ارزیابی کیفی (یکپارچه) شماره 1404/021/ا ق ق
| شماره مناقصه | تاریخ شروع | آخرین مهلت دریافت اسناد | آخرین مهلت پاسخ استعلام |
|---|---|---|---|
| 1404/021/ا ق ق | ۱۴۰۴/۰۷/۲۴ | ۱۴۰۴/۰۸/۰۱ | ۱۴۰۴/۰۸/۱۵ |
تأمین خدمات عملیات تولید و پشتیبانی تأسیسات نفتی و گازی در منطقه قشم
شرکت نفت فلات قاره ایران- منطقه قشم در نظر دارد انجام مناقصه فوق الذکر را به صورت عمومی یک مرحله ای با فرآیند ارزیابی کیفی (یکپارچه) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی، اسناد مناقصه تا گشایش پاکات، تعیین برنده مناقصه و انعقاد قرارداد، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2004093961000005 انجام خواهد شد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.
الف: محل اجرای خدمات:
منطقه قشم
ب: مدت انجام خدمات مورد نیاز:
2/ دو سال شمسی
ج: مبلغ برآورد مناقصه:
2/799/245/247/338 (دو هزار و هفتصد و نود ونه میلیارد و دویست و چهل و پنج میلیون و دویست و چهل و هفت هزار و سیصد و سی و هشت) ریال .
د : مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه: (در پوشه ارزیابی کیفی بارگذاری شوند)
- اساسنامه شرکت،آگهی های ثبت، تأسیس وتغییرات روزنامه رسمی.
- گواهینامه تعیین صلاحیت و رتبهبندی شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی در حوزههای تعمیر و نگهداری، امور تاسیساتی و خدمات عمومی با "رتبه 1 تا 3" و با ظرفیت ریالی مجاز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.
- کلیه مدارک مرتبط با ارزیابی کیفی می بایست مطابق با ترتیب مندرج در اسناد ارزیابی کیفی در پوشه مربوطه بارگذاری گردند.
ه: سایر شرایط:
- توانائی ارائه ضمانتنامه "شرکت در فرآیند ارجاع کار" به مبلغ 73,084,904,947 (هفتاد و سه میلیارد و هشتاد و چهار میلیون و نهصد و چهار هزار و نهصد و چهل و هفت) ریال اصل ضمانت نامه پس از بارگذاری در سامانه ستاد باید به صورت فیزیکی و در پاکت لاک و مهر شده تا قبل از زمان گشایش پیشنهادات تحویل دستگاه مناقصه گزار در منطقه قشم گردد.
- توانائی ارائه ضمانتنامه "انجام تعهدات" به میزان 10% مبلغ کل قرارداد و نیز کسر 10% از هر یک از پرداختهای قراردادی جهت تضمین حسن انجام کار.
- دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد مناقصه با مهر و امضای الکترونیکی در سامانه ستاد در مهلت مقرر در این فرا خوان.
- به تقاضاهای مشروط، مبهم، ناقص و یا مغایر با شرایط مندرج در این فراخوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- مهلت دریافت اسناد مناقصه: از ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1404/07/24 تا ساعت 18:00 روز پنجشنبه مورخ 1404/08/01
- مهلت تکمیل اسناد و بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد: تا ساعت 18:00 روز پنج شنبه مورخ 1404/08/15
- تاریخ گشایش پاکت های ارزیابی کیفی: ساعت 08:00 صبح روز شنبه مورخ 1404/08/17
- تاریخ گشایش پیشنهادهای مالی : ساعت 08:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 1404/08/21
- مدت اعتبار پیشنهادها : سه ماه از تاریخ سررسید مناقصه (آخرین روز مهلت تحویل اسناد مناقصه)
جلسه توجیهی قبل از پیشنهاد نرخ: به منظور بازدید از محل اجرای خدمات، رفع ابهام و پاسخگوئی به پرسش های مربوط به این مناقصه، جلسه توجیهی قبل از پیشنهاد نرخ، ساعت 10:00 صبح روز دوشنبه مورخ 1404/08/05 در منطقه قشم برگزار می گردد.
به این وسیله، از مدیران عامل محترم و یا نمایندگان تام الاختیار مناقصهگرانی که امتیاز ارزیابی کیفی لازم را کسب نمایند، جهت حضور در جلسه بازگشایی پاکت های مناقصه در تاریخ اعلامی فوق دعوت به عمل می آید.
هزینه دریافت اسناد: مبلغ 5/000/000 (پنج میلیون) ریال به نام شرکت نفت فلات قاره ایران به شماره حساب 4101049552131069 یا شماره شبا 020100004101049552131069 IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همزمان با دریافت اسناد مناقصه.
نشانی و اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: هرمزگان، جزیره قشم، گورزین، شرکت نفت فلات قاره ایران - منطقه قشم
تلفن: 23381906-021 و 35331006- 076 – واحد امور حقوقی و قراردادها
روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران