En پنج شنبه 3 فروردین 1402
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مناقصه

آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای شماره 1401/056/ات/ت1

شماره مناقصه تاریخ شروع آخرین مهلت دریافت اسناد آخرین مهلت پاسخ استعلام
1401/056/ات/ت1 ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۱۴۰۲/۰۱/۱۶

اجاره دو فروند شناور تدارکاتی جهت ارائه خدمات در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی كیفی فوق برای مدت 3 سال را از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2001093631000363 انجام خواهد شد و کلیه آگهی‌ها و دعوت نامه‌ها، تغییرات، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود .همچنین اطلاعات و شرایط کلی مناقصه به پیوست موجود می باشد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.

الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:

  1. اساسنامه شركت
  2. آگهی ‌های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
  3. گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از:
  •  گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره كار و رفاه اجتماعی

تبصره: در صورتی که متقاضیان در مرحله ارزیابی کیفی فاقد گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی 2 ساله باشند می­توانند با ارائه گواهینامه موقت 2 ماهه صادره از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در فرایند ارزیابی کیفی شرکت نمایند.

  •  مجوز فعالیت از سازمان بنادر و دریانوردی

     4. ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده دو سال گذشته موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران که صحت اصالت آنها  از طریق سامانه پردیس (سامانه تعیین اصالت گزارش های حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران)  تعیین گردیده، الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

     5. ارائه فیش واریزی به مبلغ 5،000،000 (پنج میلیون ریال) بنام شرکت نفت فلات قاره ایران به شماره حساب 4101049538161099 یا شماره شبا IR360100004101049538161099 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در فرایند ارزیابی کیفی.

ب: سایر شرایط:

  1. توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 159،929 (یکصد و  پنجاه و نه هزار و نهصد و بیست و نه) یورو و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.

تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکت­های ایرانی مجازند به جای ضمانت­نامه­ ارزی، ضمانت­نامه بانکی ریالی برمبنای نرخ تسعیر ارز مندرج در بازار ثانویه (سامانه نیما) قابل احصا از جدول نرخ فروش روزانه میانگین موزون حواله­‌های ارزی ارائه نمایند.

     2. توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.

     3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.

- انتشار فراخوان در سامانه:  1401/12/10  

- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی كیفی: تا تاریخ  1401/12/20

- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی كیفی: تا تاریخ  1402/01/16

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان شهید قریشی(تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی

تلفن: 23942521-021

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:

مركز تماس: 1456-021         

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران

پیوست

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000