En پنج شنبه 11 خرداد 1402
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مناقصه

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی و یک مرحله‌ای شماره 1402/116/م ب

شماره مناقصه تاریخ شروع آخرین مهلت دریافت اسناد آخرین مهلت پاسخ استعلام
1402/116/م ب ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷

انجام کارهای عمومی ساختمانی در واحدهای مسکونی و صنعتی خشکی و سکوهای دریایی منطقه بهرگان

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی انجام کارهای عمومی ساختمانی در واحدهای مسکونی و صنعتی خشکی و سکوهای دریایی منطقه بهرگان مناقصه شماره 1402/116/م ب برای مدت یکسال را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا تهیه لیست پیشنهاددهندگان دارای صلاحیت، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2002094095000005 انجام خواهد شد. لازم است پیشنهاددهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.

الف: مدارک لازم جهت شرکت در ارزیابی کیفی:

  1. اساسنامه شرکت.
  2. آگهی ‌های ثبت، تأسیس وتغییرات روزنامه رسمی.
  3. ارائه گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی الزامی است.

تبصره: در صورتی که متقاضیان در مرحله ارزیابی کیفی فاقد گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی 2 ساله باشند می توانند با ارائه گواهینامه موقت 2 ماهه صادره از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرایند ارزیابی کیفی شرکت نمایند.

     4. دارا بودن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با رتبه حداقل 5 در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه الزامی است.

    5. هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی: واریز مبلغ 5،000،000 (پنج میلیون) ریال به حساب شماره 4101049538161099 و یا شماره شبا IR360100004101049538161099 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بنام شرکت نفت فلات قاره ایران همزمان با دریافت اسناد.

ب: سایر شرایط:

  1. توانائی ارائه ضمانتنامه "شرکت در فرآیند ارجاع کار" به مبلغ 2/500/000/000 (دو میلیارد و پانصد میلیون) ریال.
  2. توانائی ارائه ضمانتنامه "انجام تعهدات" به میزان 10% مبلغ کل قرارداد و نیز کسر 10% از هر یک از پرداختهای قراردادی جهت تضمین "حسن انجام کار" و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط کارفرما در صورت برنده شدن.
  3. داشتن امکانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی لازم.

- تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت 8  روز  1402/03/03  

- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 18 روز  1402/03/13

- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 18 روز  1402/03/27

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار:

 آدرس: استان بوشهر- شهرستان دیلم- شهر امام حسن- شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه بهرگان.

 تلفن: 23388034-23388073-021    فاکس: 33272729-077

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: 1456-021      

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768               

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000