مدیریت ها

-
نام
مهدی زندی لک
-
سمت
مدیر امور مالی
متولد:
- 1350
محل تولد:
- گچساران؛ کهکیلویه و بویراحمد
سوابق تحصیلی:
- کارشناسی ارشد: مدیریت MBA - دانشگاه آزاد
- کارشناسی: مدیریت بازرگانی - دانشگاه صنعت نفت
سوابق شغلی:
- مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران - اکنون
- مشاور مدیر عامل در امور مالی و کالا شرکت نفت مناطق مرکزی ایران - از سال 1401 تا 1403
- مدیر تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران - از سال 1396 تا 1401
- ذیحساب و رئیس حسابرسی داخلی شرکت نفت فلات قاره ایران - از سال 1395 تا 1396
- مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران - از سال 1394 تا 1395
- رئیس دفتر هماهنگی تهران، دبیر هیئت مدیره و کمیته فنی بازرگانی شرکت نفت و گاز اروندان - از سال 1388 تا 1394
- رئیس تدارکات و امور کالا شرکت نفت و گاز اروندان - از سال 1385 تا 1388
- رئیس اداره خرید شرکت نفت و گاز اروندان - از سال 1384 تا 1385
سایر سوابق :
عضو هیئت مدیره شرکت نفت فلات قاره ایران
رئیس کمیسیون ارزشیابی اسناد شرکت نفت فلات قاره ایران
سرفصل فعالیتها :
مدیریت امور مالی نظارت بر حسن اجرای مقررات مالی، حصول اطمینان از توازن و تعادل بودجههای ارزی و ریالی، برنامهریزی، ساماندهی و کنترل فعالیتهای مالی و همچنین سرپرستی واحدهایی چون بودجه و کنترل هزینهها، حسابداری سفارشات و قراردادها، حسابداری (مالی، صنعتی و عمومی)، خزانهداری، سندرسی و بررسیهای اقتصادی را به عهده دارد.
اهم فعالیتهای این مدیریت به شرح زیر است:
انجام اقدامات لازم در تهیه بودجه ارزی ـ ریالی مورد نیاز شرکت و تقسیم بودجه مصوب با توجه به اهداف شرکت و نیاز واحدها، کنترل هزینههای جاری، تهیه صورتهای مالی شامل ترازنامه، صورت سود و زیان، گردش وجوه نقد و...
نظارت بر روند پیشرفت مالی طرحها و پروژههای سرمایهای وایجاد تسهیلات در جهت جذب صحیح و به موقع منابع و اعتبارات با توجه به پیشرفت فیزیکی طرحها و پروژهها.
جذب منابع از طرق مختلف، انتشار اوراق مشارکت ارزی و ریالی، اخذ تسهیلات بانکی و...
بیمه تأسیسات، داراییهای منقول و پروژههای شرکت.
حسابداری انبارها: ثبت مالی خریدهای صورت گرفته از مبدأ خرید تا مقصد و همچنین ثبت مالی مصرف کالا و کنترل مالی نگهداری موجودی کالا در مناطق.
حسابداری اموال: صورتبرداری / بازبینی و از رده خارج نمودن کالای مستعمل و فرسوده و کنترل موجودی اموال از طریق سیستم مکانیزه اموال.
حسابداری حقوق و دستمزد: محاسبه حقوق و مزایای کارکنان شاغل در تهران و مناطق عملیاتی.
سندرسی: بررسی و کنترل نهایی سند پرداخت، انجام کنترلهای لازم روی سند از نظر رعایت کامل مقررات مجری در وزارت نفت و قوانین و دستورالعملهای جاری کشور که با پرداخت اسناد مرتبط میباشد و اقدام جهت پرداخت نهایی پس از کنترل.
انجام وظایف مربوط به حسابداری سفارشات و حسابداری قراردادها، حصول اطمینان از اجرای صحیح کلیه مقررات اداری و مالی در مورد سفارشات و قراردادهای منعقده با پیمانکاران و تأمینکنندگان کالا.
اظهارنظر در مورد مفاد قراردادها (قبل از انعقاد قرارداد)، مطالعه مفاد قراردادهای منعقده و تطبیق آن با قوانین و مقررات جاری، کنترل و بررسی صورت وضعیت پیمانکاران و تأیید آنها جهت پرداخت، ثبت و نگهداری دفاتر کل پیمانکاران.