En چهار شنبه 13 فروردین 1404
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مدیریت ها

مدیر امور مالی
سوابق تحصیلی و کاری آقای زندی لک

متولد:

  • 1350

محل تولد:

  • گچساران؛ کهکیلویه و بویراحمد

سوابق تحصیلی:

  • کارشناسی ارشد: مدیریت MBA - دانشگاه آزاد
  • کارشناسی: مدیریت بازرگانی - دانشگاه صنعت نفت

سوابق شغلی:

  • مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران - اکنون
  • مشاور مدیر عامل در امور مالی و کالا شرکت نفت مناطق مرکزی ایران - از سال 1401 تا 1403
  • مدیر تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران - از سال 1396 تا 1401
  • ذی‌حساب و رئیس حسابرسی داخلی شرکت نفت فلات قاره ایران - از سال 1395 تا 1396
  • مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران - از سال 1394 تا 1395
  • رئیس دفتر هماهنگی تهران، دبیر هیئت مدیره و کمیته فنی بازرگانی شرکت نفت و گاز اروندان - از سال 1388 تا 1394
  • رئیس تدارکات و امور کالا شرکت نفت و گاز اروندان - از سال 1385 تا 1388
  • رئیس اداره خرید شرکت نفت و گاز اروندان - از سال 1384 تا 1385

سایر سوابق :

عضو هیئت مدیره شرکت نفت فلات قاره ایران

رئیس کمیسیون ارزشیابی اسناد شرکت نفت فلات قاره ایران

 


سرفصل فعالیت‌ها :

مدیریت امور مالی نظارت بر حسن اجرای مقررات مالی، حصول اطمینان از توازن و تعادل بودجه‌های ارزی و ریالی، برنامه‌ریزی، ساماندهی و کنترل فعالیت‌های مالی و همچنین سرپرستی واحدهایی چون بودجه و کنترل هزینه‌ها، حسابداری سفارشات و قراردادها، حسابداری (مالی، صنعتی و عمومی)، خزانه‌داری، سندرسی و بررسی‌های اقتصادی را به عهده دارد.

 

اهم فعالیت‌های این مدیریت به شرح زیر است:

انجام اقدامات لازم در تهیه بودجه ارزی ـ ریالی مورد نیاز شرکت و تقسیم بودجه مصوب با توجه به اهداف شرکت و نیاز واحدها، کنترل هزینه‌های جاری، تهیه صورت‌های مالی شامل ترازنامه، صورت سود و زیان، گردش وجوه نقد و...

نظارت بر روند پیشرفت مالی طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌ای وایجاد تسهیلات در جهت جذب صحیح و به موقع منابع و اعتبارات با توجه به پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و پروژه‌ها.

جذب منابع از طرق مختلف، انتشار اوراق مشارکت ارزی و ریالی، اخذ تسهیلات بانکی و...

بیمه تأسیسات، دارایی‌های منقول و پروژه‌های شرکت.

حسابداری انبارها: ثبت مالی خریدهای صورت گرفته از مبدأ خرید تا مقصد و همچنین ثبت مالی مصرف کالا و کنترل مالی نگهداری موجودی کالا در مناطق.

حسابداری اموال: صورت‌برداری / بازبینی و از رده خارج نمودن کالای مستعمل و فرسوده و کنترل موجودی اموال از طریق سیستم مکانیزه اموال.

حسابداری حقوق و دستمزد: محاسبه حقوق و مزایای کارکنان شاغل در تهران و مناطق عملیاتی.

سندرسی: بررسی و کنترل نهایی سند پرداخت، انجام کنترل‌های لازم روی سند از نظر رعایت کامل مقررات مجری در وزارت نفت و قوانین و دستورالعمل‌های جاری کشور که با پرداخت اسناد مرتبط می‌باشد و اقدام جهت پرداخت نهایی پس از کنترل.

انجام وظایف مربوط به حسابداری سفارشات و حسابداری قراردادها، حصول اطمینان از اجرای صحیح کلیه مقررات اداری و مالی در مورد سفارشات و قراردادهای منعقده با پیمانکاران و تأمین‌کنندگان کالا.

اظهارنظر در مورد مفاد قراردادها (قبل از انعقاد قرارداد)، مطالعه مفاد قراردادهای منعقده و تطبیق آن با قوانین و مقررات جاری، کنترل و بررسی صورت وضعیت پیمانکاران و تأیید آن‌ها جهت پرداخت، ثبت و نگهداری دفاتر کل پیمانکاران.

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000