مناقصه
آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحلهای شماره 1401/092/اف
شماره مناقصه | تاریخ شروع | آخرین مهلت دریافت اسناد | آخرین مهلت پاسخ استعلام |
---|---|---|---|
1401/092/اف | ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ | ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ | ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ |
اجاره یک دستگاه دکل حفاری دریایی 300 فوتی به انضمام تامین خدمات مرتبط با چاههای اکتشافی دریایی
شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی كیفی فوق برای مدت 4 سال را از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2001093631000417 انجام خواهد شد و کلیه آگهی ها و دعوت نامه ها، تغییرات، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. همچنین اطلاعات و شرایط کلی مناقصه به پیوست موجود می باشد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.
الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:
- اساسنامه شركت
- آگهی های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
- گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از:
- گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته نفت و گاز با حداقل رتبه 1 در زیر رشته های
-عملیات حفاری و مواد هیدروکربوری
-تاسیسات فرآیندی نفت، گاز و پتروشیمی
-خطوط انتقال ذخیره نفت و گاز
یا دارای سابقه و قرارداد قبلی با شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران
2. گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره كار و رفاه اجتماعی
تبصره: در صورتی که متقاضیان در مرحله ارزیابی کیفی فاقد گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی 2 ساله باشند میتوانند با ارائه گواهینامه موقت 2 ماهه صادره از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در فرایند ارزیابی کیفی شرکت نمایند.
4. ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
5. ارائه فیش واریزی به مبلغ 5،000،000 (پنج میلیون ریال) بنام شرکت نفت فلات قاره ایران به شماره حساب 4101049538161099 یا شماره شبا 360100004101049538161099IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در فرایند ارزیابی کیفی.
ب: سایر شرایط:
- توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 107،348،137,147 (یک صد و هفت میلیارد و سیصد و چهل و هشت میلیون و صد و سی و هفت هزار و صد و چهل و هفت) ریال و 733,469 (هفتصد و سی سه هزار و چهارصد و شصت و نه) یورو و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.
تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکتهای ایرانی مجازند به جای ضمانتنامه ارزی، ضمانتنامه بانکی ریالی برمبنای نرخ تسعیر ارز مندرج در بازار ثانویه (سامانه نیما) قابل احصا از جدول نرخ فروش روزانه میانگین موزون حوالههای ارزی ارائه نمایند.
2. توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.
3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.
- انتشار فراخوان در سامانه: 1401/12/22
- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی كیفی: تا مورخ 1402/01/05
- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی كیفی: تا مورخ 1402/01/26
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان شهید قریشی (تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی
تلفن: 23942520-021
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:
مركز تماس: 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران