En پنج شنبه 11 خرداد 1402
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مناقصه

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی و یک مرحله‌ای شماره 1402/113/م ب

شماره مناقصه تاریخ شروع آخرین مهلت دریافت اسناد آخرین مهلت پاسخ استعلام
1402/113/م ب ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷

تعمیرات اساسی یک دستگاه کمپرسور هوای SIERRA INGERSOLL RAND مدل SM75 سکوی نفتی نوروز

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی تعمیرات اساسی یک دستگاه کمپرسور هوایSIERRA INGERSOLL RAND مدل SM75 سکوی نفتی نوروز مناقصه شماره 1402/113/م ب برای مدت 90 روز را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا تهیه لیست پیشنهاددهندگان دارای صلاحیت، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2002094095000003 انجام خواهد شد. لازم است پیشنهاددهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.

الف: مدارک لازم جهت شرکت در ارزیابی کیفی:

  1. اساسنامه شرکت.
  2. آگهی ‌های ثبت، تأسیس وتغییرات روزنامه رسمی.
  3. ارائه گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی الزامی است.

تبصره: در صورتی که متقاضیان در مرحله ارزیابی کیفی فاقد گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی 2 ساله باشند می توانند با ارائه گواهینامه موقت 2 ماهه صادره از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرایند ارزیابی کیفی شرکت نمایند.

     4. دارا بودن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با رتبه حداقل 5 در یکی از رشته های تاسیسات و تجهیزات یا نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه یا ارائه کواهینامه تشخیص صلاحیت معتبر با موضوع خدماتی مرتبط(دارای کد تعمیر و نگهداری) از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی الزامی است.

     5. هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی: واریز مبلغ 5،000،000 (پنج میلیون) ریال به حساب شماره 4101049538161099 و یا شماره شبا IR360100004101049538161099 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بنام شرکت نفت فلات قاره ایران همزمان با دریافت اسناد.

ب: سایر شرایط:

  1. توانائی ارائه ضمانتنامه "شرکت در فرآیند ارجاع کار" به مبلغ 650/000/000 (ششصد و پنجاه میلیون) ریال.
  2. توانائی ارائه ضمانتنامه "انجام تعهدات" به میزان 10% مبلغ کل قرارداد و نیز کسر 10% از هر یک از پرداختهای قراردادی جهت تضمین "حسن انجام کار" و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط کارفرما در صورت برنده شدن.
  3. داشتن امکانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی لازم.

- تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت 8 روز  1402/03/03  

- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 18 روز  1402/03/13

- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 18 روز  1402/03/27

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار:

 آدرس: استان بوشهر- شهرستان دیلم- شهر امام حسن- شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه بهرگان.

 تلفن: 23388034-23388073-021    فاکس: 33272729-077

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: 1456-021        

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768                      

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران 

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000