مناقصه
آگهی ارزیابی کیفی مناقصه عمومی دو مرحلهای شماره 1403/033/اف
شماره مناقصه | تاریخ شروع | آخرین مهلت دریافت اسناد | آخرین مهلت پاسخ استعلام |
---|---|---|---|
1403/033/اف | ۱۴۰۳/۰۸/۱۶ | ۱۴۰۳/۰۸/۲۶ | ۱۴۰۳/۰۹/۱۰ |
تامین یک دستگاه دکل حفاری تعمیراتی دریایی جک آپ 300 فوتی جهت ارائه خدمات در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران
شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه فوق را جهت انجام کار در مدت یک سال و با برآورد اولیه به مبلغ 18،171،500 یورو از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 003093631000244 انجام خواهد شد و کلیه آگهی ها و دعوت نامه ها، تغییرات، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. همچنین اطلاعات و شرایط کلی مناقصه به پیوست موجود می باشد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.
- پرداخت مبلغ ارزی قرارداد حاصل از مناقصه حاضر به صورت ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای sanarate.ir می باشد.
- مفاد دستورالعمل نحوه تعدیل پیمان های صنعت نفت به شماره 556808 ابلاغی مورخ 1401/11/11 در قرارداد حاصل از مناقصه حاضر قابل اعمال خواهد بود.
- معادل ٢٥ درصد از مبلغ قرارداد (15 درصد پس از امضاء و ابلاغ قرارداد و 10 در صد پس از 30 درصد پیشرفت کار) در قالب پیش پرداخت و بر اساس درخواست کتبی پیمانکار پرداخت خواهد شد.
الف: مدارک لازم جهت شرکت در ارزیابی کیفی:
- اساسنامه شرکت
- آگهی های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
- گواهینامه های تائید صلاحیت: "گواهینامه صلاحیت پیمانکاری" در رشته نفت و گاز (زیر رشته های عملیات حفاری و مواد هیدروکربوری، تاسیسات فرآیندی نفت، گاز و پتروشیمی، خطوط انتقال ذخیره نفت و گاز) با حداقل پایه 2 سازمان برنامه بودجه کشور.
- ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
تبصره: شرکتهای تازه تاسیس، در سال اول تاسیس از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معاف می باشند، لکن موظفند برنامه کسب و کار سه سال آینده خود را که به اطلاع حسابرس رسمی شرکت رسیده باشد ارائه نمایند.
ب: سایر شرایط:
- توانائی ارائه ضمانتنامه "شرکت در فرآیند ارجاع کار" به مبلغ 286،846 یورو و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط کارفرما در صورت برنده شدن.
تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکتهای ایرانی مجازند به جای ضمانتنامه ارزی، ضمانتنامه بانکی ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای www.sanarate.ir ارائه نمایند.
2. توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ کل قرارداد و نیز کسر 10% از هر یک از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام کار.
3. داشتن امکانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی لازم.
- انتشار فراخوان در سامانه: مورخ 1403/08/16
- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: تا مورخ 1403/08/26
- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: تا مورخ 1403/09/10
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان شهید قریشی (تورج)، خیابان خاکزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی
تلفن: 23942521-021
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:
مرکز تماس: 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران