En چهار شنبه 21 خرداد 1404
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مناقصه

آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای شماره 1403/061/اف

شماره مناقصه تاریخ شروع آخرین مهلت دریافت اسناد آخرین مهلت پاسخ استعلام
1403/061/اف ۱۴۰۴/۰۳/۱۰ ۱۴۰۴/۰۳/۲۵

تامین خدمات خدمات سیال حفاری در مناطق عملیاتی لاوان، سیری و قشم

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی كیفی مناقصه فوق را  جهت انجام کار در مدت 3 سال و با برآورد اولیه به مبلغ 28,287,000 یورو و 713،500،000،000 ریال از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان ۲۰۰۴۰۹۳۶۳۱۰۰۰۰۳۴ انجام خواهد شد و کلیه آگهی ها و دعوت نامه ها، تغییرات، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. همچنین اطلاعات و شرایط کلی مناقصه به پیوست موجود می باشد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.

  • پرداخت مبلغ ارزی قرارداد حاصل از مناقصه حاضر به صورت ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای sanarate.ir می باشد.
  • معادل 10 درصد از مبلغ قرارداد در قالب پیش پرداخت و بر اساس درخواست كتبی پیمانكار و پس از امضاء و ابلاغ قرارداد پرداخت خواهد شد.
  • مفاد دستورالعمل نحوه تعدیل پیمان های صنعت نفت به شماره 556808 ابلاغی مورخ 1401/11/11 در قرارداد حاصل از مناقصه حاضر قابل اعمال خواهد بود

الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:

  1. اساسنامه شركت
  2. آگهی ‌های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
  3. گواهینامه های تائید صلاحیت:   "گواهینامه صلاحیت پیمانکاری" در رشته نفت و گاز  (زیر رشته های عملیات حفاری و مواد هیدروكربوری، تاسیسات فرآیندی نفت، گاز و پتروشیمی، خطوط انتقال ذخیره نفت و گاز) با حداقل پایه 1 سازمان برنامه بودجه کشور.
  4. ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

تبصره: شرکتهای تازه تاسیس، در سال اول تاسیس از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معاف می باشند، لکن موظفند برنامه کسب و کار سه سال آینده خود را که به اطلاع حسابرس رسمی شرکت رسیده باشد ارائه نمایند.

ب: سایر شرایط:

  1. توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 351,126 یورو و 8،856،664،421 ریال و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.

تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکت­های ایرانی مجازند به جای ضمانت­نامه­ ارزی، ضمانت­نامه بانکی ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای www.sanarate.ir ارائه نمایند.

     2 . توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.

     3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.

- انتشار فراخوان در سامانه: مورخ 1404/02/31  

- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی كیفی: تا مورخ 1404/03/10

- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی كیفی: تا مورخ 1404/03/25

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان شهید قریشی (تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی

تلفن: 23383143-021

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:

مركز تماس: 1456-021         

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران

پیوست

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000