مناقصه
آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحلهای شماره 1403/061/اف
شماره مناقصه | تاریخ شروع | آخرین مهلت دریافت اسناد | آخرین مهلت پاسخ استعلام |
---|---|---|---|
1403/061/اف | ۱۴۰۴/۰۳/۱۰ | ۱۴۰۴/۰۳/۲۵ |
تامین خدمات خدمات سیال حفاری در مناطق عملیاتی لاوان، سیری و قشم
شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی كیفی مناقصه فوق را جهت انجام کار در مدت 3 سال و با برآورد اولیه به مبلغ 28,287,000 یورو و 713،500،000،000 ریال از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان ۲۰۰۴۰۹۳۶۳۱۰۰۰۰۳۴ انجام خواهد شد و کلیه آگهی ها و دعوت نامه ها، تغییرات، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. همچنین اطلاعات و شرایط کلی مناقصه به پیوست موجود می باشد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.
- پرداخت مبلغ ارزی قرارداد حاصل از مناقصه حاضر به صورت ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای sanarate.ir می باشد.
- معادل 10 درصد از مبلغ قرارداد در قالب پیش پرداخت و بر اساس درخواست كتبی پیمانكار و پس از امضاء و ابلاغ قرارداد پرداخت خواهد شد.
- مفاد دستورالعمل نحوه تعدیل پیمان های صنعت نفت به شماره 556808 ابلاغی مورخ 1401/11/11 در قرارداد حاصل از مناقصه حاضر قابل اعمال خواهد بود
الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:
- اساسنامه شركت
- آگهی های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
- گواهینامه های تائید صلاحیت: "گواهینامه صلاحیت پیمانکاری" در رشته نفت و گاز (زیر رشته های عملیات حفاری و مواد هیدروكربوری، تاسیسات فرآیندی نفت، گاز و پتروشیمی، خطوط انتقال ذخیره نفت و گاز) با حداقل پایه 1 سازمان برنامه بودجه کشور.
- ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
تبصره: شرکتهای تازه تاسیس، در سال اول تاسیس از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معاف می باشند، لکن موظفند برنامه کسب و کار سه سال آینده خود را که به اطلاع حسابرس رسمی شرکت رسیده باشد ارائه نمایند.
ب: سایر شرایط:
- توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 351,126 یورو و 8،856،664،421 ریال و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.
تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکتهای ایرانی مجازند به جای ضمانتنامه ارزی، ضمانتنامه بانکی ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای www.sanarate.ir ارائه نمایند.
2 . توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.
3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.
- انتشار فراخوان در سامانه: مورخ 1404/02/31
- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی كیفی: تا مورخ 1404/03/10
- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی كیفی: تا مورخ 1404/03/25
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان شهید قریشی (تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی
تلفن: 23383143-021
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:
مركز تماس: 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران