En یک شنبه 2 شهریور 1404
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مناقصه

آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای یکپارچه شماره 1404/024/ات

شماره مناقصه تاریخ شروع آخرین مهلت دریافت اسناد آخرین مهلت پاسخ استعلام
1404/024/ات

اجاره شناور خدماتی جهت ارائه خدمات در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد مناقصه فوق را جهت انجام کار در مدت 3 سال و با برآورد اولیه به مبلغ  2،737،500 یورو از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2004093631000098 انجام خواهد شدوکلیه آگهی ها و دعوت نامه ها ، تغییرات ، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.

  • پرداخت مبلغ ارزی قرارداد حاصل از مناقصه حاضر به صورت ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای sanarate.ir می باشد.
  • 15 درصد مبلغ قرارداد در قالب پیش پرداخت طی دو مرحله (10 درصد پس از ورود به سرویس شناور اصلی و 5 درصد در ابتدای سال دوم قرارداد) با درخواست کتبی اجاره دهنده و در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر و مورد تأیید اجاره کننده قابل پرداخت می باشد.

الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:

  1. اساسنامه شركت
  2. آگهی ‌های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
  3. ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

تبصره: شرکتهای تازه تاسیس، در سال اول تاسیس از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معاف می باشند، لکن موظفند برنامه کسب و کار سه سال آینده خود را که به اطلاع حسابرس رسمی شرکت رسیده باشد ارائه نمایند.

     4. دارا بودن سابقه در زمینه تأمین شناور (ارائه مستندات و مدارک در خصوص سابقه کار) در 10 سال گذشته الزامی می باشد.

ب: سایر شرایط:

  1. توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 75،991 یورو و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.

تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکت­های ایرانی مجازند به جای ضمانت­نامه  ارزی، ضمانت­نامه بانکی ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای www.sanarate.ir  ارائه نمایند.

     2. توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.

     3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.

 

تاریخ های مراحل برگزاری فرآیند مناقصه مطابق مواعد اعلام شده در سامانه ستاد می باشد.

تبصره: در تعیین تاریخ های فوق، مفاد بند 2 ماده 5 شیوه نامه حمایت از تولید داخلی و شفاف­سازی معاملات، لحاظ شده است.

 

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان قریشی( تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی

تلفن:23382529-021

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:

مركز تماس: 1456-021         

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000