مناقصه
آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحلهای شماره 1404/023/ات
شماره مناقصه | تاریخ شروع | آخرین مهلت دریافت اسناد | آخرین مهلت پاسخ استعلام |
---|---|---|---|
1404/023/ات |
اجاره شناور تداکاتی جهت ارائه خدمات در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران
شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد مناقصه فوق را جهت انجام کار در مدت 3 سال و با برآورد اولیه به مبلغ 3،733،950 یورو از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2004093631000100 انجام خواهد شدوکلیه آگهی ها و دعوت نامه ها ، تغییرات ، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. همچنین اطلاعات و شرایط کلی مناقصه به پیوست موجود می باشد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.
- پرداخت مبلغ ارزی قرارداد حاصل از مناقصه حاضر به صورت ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای sanarate.ir می باشد.
- 15 درصد مبلغ قرارداد در قالب پیش پرداخت طی دو مرحله (10 درصد پس از ورود به سرویس شناور اصلی و 5 درصد در ابتدای سال دوم قرارداد) با درخواست کتبی اجاره دهنده و در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر و مورد تأیید اجاره کننده قابل پرداخت می باشد.
الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:
- اساسنامه شركت
- آگهی های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
- ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
تبصره: شرکتهای تازه تاسیس، در سال اول تاسیس از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معاف می باشند، لکن موظفند برنامه کسب و کار سه سال آینده خود را که به اطلاع حسابرس رسمی شرکت رسیده باشد ارائه نمایند.
4. دارا بودن سابقه در زمینه تأمین شناور (ارائه مستندات و مدارک در خصوص سابقه کار) در 10 سال گذشته الزامی می باشد.
ب: سایر شرایط:
- توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 95،860 یورو و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.
تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکتهای ایرانی مجازند به جای ضمانتنامه ارزی، ضمانتنامه بانکی ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای www.sanarate.ir ارائه نمایند.
2. توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.
3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.
تاریخ های مراحل برگزاری فرآیند مناقصه مطابق مواعد اعلام شده در سامانه ستاد می باشد.
تبصره: در تعیین تاریخ های فوق، مفاد بند 2 ماده 5 شیوه نامه حمایت از تولید داخلی و شفافسازی معاملات، لحاظ شده است.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان قریشی( تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی
تلفن:23942521-021
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:
مركز تماس: 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران