مناقصه
آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحلهای یکپارچه شماره 1404/016/ات
شماره مناقصه | تاریخ شروع | آخرین مهلت دریافت اسناد | آخرین مهلت پاسخ استعلام |
---|---|---|---|
1404/016/ات |
اجاره شناور (کشتی) غواصی جهت ارائه خدمات در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران
شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد مناقصه فوق را جهت انجام کار در مدت 3 سال و با برآورد اولیه به مبلغ 7،008،000 یورو از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان 2004093631000099 انجام خواهد شدوکلیه آگهی ها و دعوت نامه ها ، تغییرات ، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.
- پرداخت مبلغ ارزی قرارداد حاصل از مناقصه حاضر به صورت ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای sanarate.ir می باشد.
- 15 درصد مبلغ قرارداد در قالب پیش پرداخت طی دو مرحله (10 درصد پس از ورود به سرویس شناور اصلی و 5 درصد در ابتدای سال دوم قرارداد) با درخواست کتبی اجاره دهنده و در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر و مورد تأیید اجاره کننده قابل پرداخت می باشد.
الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:
- اساسنامه شركت
- آگهی های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
- ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
تبصره: شرکتهای تازه تاسیس، در سال اول تاسیس از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معاف می باشند، لکن موظفند برنامه کسب و کار سه سال آینده خود را که به اطلاع حسابرس رسمی شرکت رسیده باشد ارائه نمایند.
4. دارا بودن سابقه در زمینه تأمین شناور (ارائه مستندات و مدارک در خصوص سابقه کار) در 10 سال گذشته الزامی می باشد.
ب: سایر شرایط:
- توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 161،987 یورو و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.
تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکتهای ایرانی مجازند به جای ضمانتنامه ارزی، ضمانتنامه بانکی ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای www.sanarate.ir ارائه نمایند.
2. توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.
3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.
تاریخ های مراحل برگزاری فرآیند مناقصه مطابق مواعد اعلام شده در سامانه ستاد می باشد.
تبصره: در تعیین تاریخ های فوق، مفاد بند 2 ماده 5 شیوه نامه حمایت از تولید داخلی و شفافسازی معاملات، لحاظ شده است.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان قریشی( تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی
تلفن: 23942521-021
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:
مركز تماس: 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران