En چهار شنبه 16 مهر 1404
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مناقصه

آگهی تجدید مناقصه عمومی و یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی (یکپارچه) شماره 1404/020/ا ق ق

شماره مناقصه تاریخ شروع آخرین مهلت دریافت اسناد آخرین مهلت پاسخ استعلام
1404/020/ا ق ق ۱۴۰۴/۰۶/۲۲ ۱۴۰۴/۰۷/۲۲ ۱۴۰۴/۰۸/۰۷

تعمیرات و رنگ آمیزی سکوهای میدان هنگام منطقه قشم

شرکت نفت فلات قاره ایران- منطقه قشم در نظر دارد انجام مناقصه فوق الذکر را به صورت عمومی یک مرحله ای یکپارچه با فرآیند ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی، اسناد مناقصه تا گشایش پاکات، تعیین برنده مناقصه و انعقاد قرارداد، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان ۲۰۰۴۰۹۳۹۶۱۰۰۰۰۰4 انجام خواهد شد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.

الف: محل اجرای خدمات:

منطقه قشم  

ب: مدت انجام خدمات مورد نیاز:                 

18/ هجده ماه شمسی

ج: مبلغ برآورد مناقصه: 405,602,000,000 (چهارصد و پنج میلیارد و ششصد و دو میلیون) ریال به علاوه 616,000 (ششصد و شانزده هزار) یورو 

د : مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه: (در پوشه ارزیابی کیفی بارگذاری شوند).

  1. اساسنامه شرکت،آگهی ‌های ثبت، تأسیس وتغییرات روزنامه رسمی.
  2. گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری معتبر و دارای پایه 5 در رشته تأسیسات یا نفت و گاز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
  3. کلیه اسناد ارزیابی کیفی می بایست در یک فایل PDF در پوشه ارزیابی کیفی بارگذاری گردند.

ه: سایر شرایط:

  1. توانائی ارائه ضمانت­نامه "شرکت در فرآیند ارجاع کار" به مبلغ 20,280,100,000 (بیست میلیارد و دویست و هشتاد میلیون و یکصد هزار) ریال به علاوه 30,800 (سی هزار و هشتصد) یورو. اصل ضمانت نامه پس از بارگذاری در سامانه ستاد باید به صورت فیزیکی و در پاکت لاک و مهر شده تا قبل از زمان گشایش پیشنهادات تحویل دستگاه مناقصه گزار در منطقه قشم گردد.
  2. توانائی ارائه ضمانت­نامه "انجام تعهدات" به میزان 10% مبلغ کل قرارداد و نیز کسر 10% از هر یک از پرداخت­های قراردادی جهت تضمین حسن انجام کار.
  3. دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد مناقصه با مهر و امضای الکترونیکی در سامانه ستاد در مهلت مقرر در این فرا خوان.
  4. به تقاضاهای مشروط، مبهم، ناقص و یا مغایر با شرایط مندرج در این فراخوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- مهلت دریافت اسناد مناقصه: از ساعت 08:00 صبح روز شنبه مورخ 1404/06/22 تا ساعت 18:00 روز سه شنبه مورخ 1404/07/22

- مهلت تکمیل اسناد و بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد: تا ساعت 18:00 روز چهارشنبه مورخ 1404/08/07 

- تاریخ گشایش پاکت‌های ارزیابی کیفی: ساعت 07:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1404/08/08                    

- تاریخ گشایش پیشنهادها : ساعت 07:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 1404/08/14

- مدت اعتبار پیشنهادها : سه ماه از تاریخ سررسید مناقصه (آخرین روز مهلت تحویل اسناد مناقصه).

از مدیران عامل محترم و یا نمایندگان تام الاختیار مناقصه‌­گرانی که امتیاز ارزیابی کیفی لازم را کسب نمایند، جهت حضور در جلسه بازگشایی پاکت‌های مناقصه در تاریخ اعلامی فوق دعوت به عمل می آید.

هزینه دریافت اسناد : مبلغ 5/000/000 (پنج میلیون) ریال به نام شرکت نفت فلات قاره ایران به شماره حساب 4101049552131069 یا شماره شبا 020100004101049552131069 IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همزمان با دریافت اسناد مناقصه.

نشانی و اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: هرمزگان، جزیره قشم، گورزین،  شرکت نفت فلات قاره ایران - منطقه قشم 

تلفن: 23381906-021 و  35331006- 076 واحد امور حقوقی و قراردادها

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000